Klantenservice

Een vraag of heb je hulp nodig? Neem gerust contact op met ons. Wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Je kan op werkdagen binnen 8 uur een reactie van ons verwachten.

 

 

1 Garantie
1.1 Hoelang is de garantie bij Van der Garde Warenhuis?

Mocht er na enige tijd een mankement aan het licht komen bij jouw bestelling dan horen we dit graag! Dit kun je aanmelden via de e-mail. Wij verwachten hierin de vermelding van het ordernummer, het betreffende artikel en een zo uitgebreid mogelijke omschrijving van het mankement. Indien mogelijk zien we ook graag foto's van het betreffende artikel. Wanneer wij jouw melding hebben aangemeld ontvangt u een e-mail ter bevestiging van ons.

Wij voorzien je zo spoedig mogelijk van een inhoudelijke reactie. We streven erna om dit binnen 2 werkdagen te doen maar het zal uiterlijk binnen 14 dagen duren. 

Bij onze artikelen worden er meerdere soorten garantie gegeven, zo is er sprake van een wettelijke garantie en fabrieksgarantie.

Bij aankoop van een product heb je altijd recht op wettelijke garantie, dit houdt in dat je recht hebt op een goed product. Er is geen termijn aan gebonden, daar het ene product langer meegaat dan het andere product.  Indien een product niet deugt heb je recht op (onderdelen voor) reparatie, een nieuw product of teruggave van de betaling. Ben je zelf verantwoordelijk voor het mankement? Dan kun je geen aanspraak maken op de eerder genoemde rechten. Dit is ook het geval wanneer je het product normaal hebt gebruikt, maar het gewoon versleten is.

Verder is er ook nog fabrieksgarantie, dit is een aanvulling op de wettelijke garantie. De fabrieksgarantie bedraagt minstens 1 jaar. 

1.2 Wat is het retouradres bij Van der Garde Warenhuis?

Nadat wij bevestigd hebben dat het product onder de garantievoorwaarden past ontvangen wij graag de bestelling retour naar:

Van der Garde Warenhuis

Dalwagenseweg 17

4043 MS Opheusden

t.a.v. Jouw ordernummer

2 Klachten
2.1 Hoe kan ik een klacht melden?

Wij stellen altijd de hoogste eisen aan ons assortiment. Niet voor niets leveren wij alleen maar A-merken. Toch bestaat er altijd de kans dat je niet tevreden bent over een product. Mocht dit het geval zijn horen we het graag. Mocht je een klacht hebben over onze service en dienstverlening horen we het ook graag.

Indien je een klacht hebt over een product dat bij ons is afgenomen kun je dit per e-mail bij ons indienen.

Wij verwachten hierin de vermelding van het ordernummer, het betreffende artikel en een zo uitgebreid mogelijke omschrijving van de klacht. Indien mogelijk zien we ook graag foto's van het betreffende artikel. Wanneer wij uw klacht hebben aangemeld ontvangt u een e-mail ter bevestiging van ons.

Wij voorzien u zo spoedig mogelijk van een inhoudelijke reactie. We streven erna om dit binnen 2 werkdagen te doen maar het zal uiterlijk binnen 14 dagen duren. 

Indien je een klacht hebt over onze dienstverlening horen we dit uiteraard ook graag. Zo kunnen we ons blijven verbeteren. Dit kun je via de e-mail indienen maar mag ook telefonisch.

Mocht jouw bestelling beschadigd geleverd worden kun je dit via de mail bij ons aanmelden; doe dit zo spoedig mogelijk, het liefst binnen 2 dagen na ontvangst. Dien dit via de e-mail in met foto's ter illustratie van de schade.

Voor een klacht kun je ook terecht bij de Geschillencommissie van Thuiswinkel, de link vind je hier.
Voor een klacht kun je ook terecht bij het Europese online geschillenplatform, de link vind je hier.

3 Contactgegevens
3.1 Kan ik ook de winkel bezoeken?

Jazeker, je kunt hier alle producten even in het 'echt' bekijken voordat je daadwerkelijk besteld. Onze vriendelijke medewerkers helpen je hier graag bij. Wil je bestellen? Dat kan! Je kunt direct bij de kassa afrekenen en jouw bestelde product(en) meenemen. 

 

3.2 Hoe kan ik contact opnemen?

Wil je graag een van onze medewerkers spreken? Ons telefoonnummer is: 0488-44 06 83 (lokaal tarief). Wij zijn te bereiken op maandag t/m zaterdag tussen 9:00 - 17:00 uur.

Liever contact per e-mail? Stuur een e-mail naar: [email protected] 

Wij beantwoorden je vragen ook via de chat. Rechtsonder kun je een chat starten. Deze is beschikbaar op onze openingstijden. 

4 Betalingen
4.1 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt eenvoudig de bestelling afrekenen via de webshop. Na het klikken op bestelling plaatsen' word je automatisch doorverwezen naar de door jou gekozen betaaloptie. Na het betalen ontvang je een bevestiging van jouw betaling.

4.2 Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

Je kunt bij ons betalen met de volgende betaalmethoden:

Ideal: Veilig online betalen via uw eigen bankomgeving

Creditcard: Veilig online betalen met uw Maerstro, Visa, Mastercard of American Express creditcard

Paypal: Betalen via uw eigen Paypal account. 

Sofort Banking

Bankoverschrijving / Factuur (+ € 2,50): U ontvangt een factuur van de door uw bestelde producten. Zodra wij de betaling ontvangen hebben versturen wij jouw order. 

Bancontant mistercash: Veilig online betalen via uw eigen bankomgeving.

VVV Cadeaukaart: Besteedt uw cadeaukaart in onze webshop d.m.v. de code op uw kaart.

Betalen in de winkel: Bezoek onze winkel en betaal eenvoudig met pin of contant.